Preguntes Freqüents

  • Què inclou el preu?

El preu inclou els llençols, tovalloles, consum d’aigua, llum, calefacció i llenya per a la llar de foc.

  • Per realitzar una reserva hem d’efectuar una paga i senyal?

Efectivament per confirmar una reserva heu de realitzar una paga i senyal a través de Transferencia Bancaria una vegada realitzada rebreu un correo electrónic amb la confirmació i les dades de la reserva.  La quantitat restant s’entregarà a l’entrada a Can Pol .

  • Hi ha alguna hora d’arribada i sortida?

Durant el període de temporada baixa l’hora d’arribada i sortida son flexibles.Durant la temporada alta l’entrada es de 16h a 20h y la sortida de 11,30h a 12h, per tal de poder realitzar la neteja de l’apartament.

  • Admeten mascotes?

Si, però tenen un cost de 15€ l’estada per extra de neteja.

  • Serviu dinars, sopars, i esmorzar a Can Pol?

No, no donem cap servei de menjador.En el veinat trovareu un restaurant amb cuina de la zone.

  • Tenim dret a cuina?

Efectivament teniu dret a cuina, hi ha una cuina totalment equipada per a vosaltres sols.

  • Hi han botigues en el veinat de Balleta (Valleta).

No, no hi han botigues, però a 5 minuts en cotxe,els pobles veins us ofereixen tot allò que podeu necessitar.

  • Hi ha barbacoa?

Si, cada Apartament disposa d’una terrassa particular amb Barbacoa.

  • Hi ha piscina a Can Pol?

Si, hi ha piscina desmuntable d’uns 3m de diàmetre per 0,90cm d’alt marca INTEX i a més a més, tenim molt a prop les platges i cales de Llançà.